Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:546372
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.12.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Makrovide ļoti lielā mērā ietekmē uzņēmuma darbības efektivitāti un vispār uzņēmuma spēju eksistēt. Makrovide ir vienāda visā valstī, to nevar ietekmēt neviens no mums. Makrovide – tā ir ārējās vides komponenti, kuri pozitīvi vai negatīvi ietekmē mārketinga sistēmas vadīšanu. Tie ir: ekonomiskā vide, politiskā vide, tiesiskā vide, likumdošana, sociālā vide, tehnoloģiskā vide, fiziskā vide, institucionālā vide.
Viens no galvenajiem faktoriem, kas ietekmē lauku tūrisma uzņēmumu darbību ir ekonomiskais faktors.
Iedzīvotāju pirktspēju un ienākumu līmeni raksturo tas, ka lauku tūrisma māju klienti ir ģimenes ar vidējiem ienākumiem, tā saucamais, vidējais slānis. Savukārt, pēc tā, ka lauku tūrisma mājās atpūšas galvenokārt viesi no Rīgas, liecina par to, ka tieši Rīgā ir visvairāk iedzīvotāju ar vidējiem un lielākiem ienākumiem. Jo labāks valstī ir ekonomiskais stāvoklis, jo ir lielākas algas iedzīvotājiem – jo vairāk cilvēki var izmantot līdzekļus atpūtai.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register