Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:678413
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Extract

Tā radās 19.gs. beigās kā atsevišķi nodefinēts priekšmets. Tā radusies jau sen ar senajiem cilvēkiem. (alu sienu gleznojumi )
17.gs. Čehu pedagogs Komenskis sarakstījis grāmatu „Lielā didaktika”, viņu uzskata par didaktikas paraugu. Pievērsis lielu uzmanību mākslai. Valodu metode, arī mākslu metode.
Ir nepieciešams paraugs vai oriģināls, materiāli, instrumenti. Ja tie ir, tad vajag tos pareizi izmantot, saprātīgi lietot;
1. iemācīties var tikai darot.
Vienmēr ir vajadzīgas skaidras prasības un noteikti paraugi;
Labāk jāmācās praktiski, ne teorētiski.
4.)Vingrināšanās jāsāk ar atsevišķiem elementiem, nevis ar visa darba izpildi.
5.) Skolēnu nevajag apgrūtināt ar priekšmetiem, kuri ir pārāk sarežģīti priekš konkrētā vecuma. ( līdz 18 gadiem bērns nespēj uztvert perspektīvi...pēc tam spēj, kad kļūst vecāks.)
7.) Paraugiem jābūt augstvērtīgiem, lai tie būtu kā paraugi savā karjerā, jārāda paši labākie darbi, produkti.
8.) Viss sākotnējais ir kā pamats nākošajam. Nevajag pāriet uz kaut ko citu, ja nav pabeigts jau iesāktais.
10.) Lai mākslas mācītu pilnvērtīgi jāpielieto sintēze un analīze. Rāda kādu darbu un tad to analizē.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register