Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:110102
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārketings ir koncepciju, cenu, reklāmas, ideju plānošanas un izpildes process, kas tiek veidots, lai varētu apmierināt individuālo pircēju un organizāciju vēlmes.1 Taču, lai labāk izprastu mārketinga būtību, ir jāizzina tā pamatelementi: vēlmes, kas ir mārketinga pamats savukārt vajadzības ir vēlmju īpaša forma – prasības, kuras parasti ir bezgalīgas; pieprasījums ir naudas izteiksmē izteikta vajadzība; produkts ir viss, tai skaitā arī idejas, kas vien spēj apmierināt pircēju vajadzības; patērētāju vērtējums jeb atzinums par konkrētu produktu; maiņa ir vēlamā produkta iegūšana vismaz starp diviem dalībniekiem brīvprātīgā maiņas procesā pret citu produktu; darījums ir vēlamo produktu iegūšana, ievērojot noteiktus nosacījumus, bet tirgus ir pārdevēju un pircēju kopums, kas piedāvā un pērk preces konkrētā laikā un vietā.2
Mārketingam nepieciešama zinātniska pieeja un metodes, kā arī zināma valsts regulēšana. Mārketingam kā sabiedriskam un biznesa procesam ir savi objektīvie mērķi: patēriņa palielināšana, jo mārketings ietekmē ražošanas apjomu, kā arī stimulē saražoto produktu pārdošanu; patērētāja vajadzību un vēlmju apmierināšana; produktu izvēles dažādība; dzīves līmeņa paaugstināšana – mārketingam ir jāietekmē vides veidošanās, kas saistās ar produktu raksturlielumiem. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register