Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:168782
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Kas ir mārketings? Kā ir izskaidrojama tā pamatbūtība? Jāteic, ka parasti šo terminu identificē tikai ar pārdošanu, tirdzniecību, reklāmu, lai gan patiesībā mārketings ir saistīts ar cilvēcisko un sociālo vajadzību noteikšanu un apmierināšanu. Viena no īsākajām mārketinga definīcijām ir: „Peļņu nesoša vajadzību apmierināšana”. Taču vēl var izdalīt mārketinga sociālo un vadības definīciju. Saskaņā ar sociālo definīciju: mārketings ir sociāls process, kura laikā indivīdi un grupas iegūst to, kas tiem ir nepieciešams un ko tie vēlas, brīvi radot, piedāvājot un apmainoties ar produktiem, un pakalpojumiem ar citiem indivīdiem un to grupām. Mārketinga vadības definīcija ietver bieži izmantoto teicienu „produktu pārdošanas māksla”. Savukārt, Amerikas Mārketinga asociācija piedāvā šādu vadības definīciju- mārketings ir ideju, preču un pakalpojumu koncepcijas plānošanas un īstenošanas, cenu noteikšanas, reklamēšanas un izplatīšanas process, kura mērķis ir veicināt darījumus, kas apmierina individuālos un organizācijas mērķus.1
Par termina mārketinga attīstību, jāteic, ka termins mārketings ekonomiskajā literatūrā parādījās 19. un 20. gadsimta mijā. Par pirmo uzņēmēju, kurš bija orientēts uz klientu, uzskata K. Makkormiku, kurš ne tikai mehanizēti novāca ražu, bet arī izmantoja mūsdienīgu mārketingu, piesaistot pircējus ar to, ka piešķīra viņiem pēc pirkuma pakalpojumus, kredītus, nosakot efektīvus savas produkcijas sadales kanālus. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register