Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:520997
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Galvenie mārketinga attīstības cēloņi ir preču sortimenta paplašināšanas, realizējamās produkcijas apjoma palielināšanās un iedzīvotāju dzīves līmeņa paaugstināšanās.
Mārketinga uzdevumi. Mārketinga uzdevums ir izprast patērētāju vēlmes uz parādīt tiem, ka piedāvātais produkts var kādu no tam apmierināt. rūpīgi, vispusīgi un detalizēti izpētīt tirgu, pircējus, izanalizēt tās apmaiņas, attiecības kādas ir un veidojas starp uzņēmumu un tā produktu pircējiem, starp uzņēmumu un piegādātājiem, starpniekiem un konkurentiem. Aktīvi iedarboties uz tirgu un produktu pieprasījumu, lai palielinātu savu produktu tirgus daļu un paaugstinātu pārdošanas rentabilitāti.
Pasaulei ieejot 20.gs pateicoties industriālās revolūcijas jauno tehnoloģijas sasniegumiem, patēriņa preču piedāvājums bija samērā liels. Šajos gados patērētāji pirka visu, kas bija pieejams, neskatoties uz kvalitāti, produkta īpašībām, cenu u tt. Mārketings visvērienīgāk attīstījās 50. gadu sākumā. To firmu vidū, kuras sāka aktīvi lietot pārvaldē tirgus koncepciju un pārkārtoja savu ražošanas un realizācijas aparātu, pamatojopties uz tās principiem. Jau 60. gados vairākums amerikāņu, kā arī daudzas Eiropas firmas atdzina mārketinga efektivitāti, un tas kļuva par šio firmu stratēģijas pamatu ar atbilstošiem principiem, formām, metodēm un vadīšanas stilu.20.gs. 80 gados radās jauna sociālā mārketinga filozofija, kas paredzēja noteikt un apmierināt pircēju vajadzības, vēlmes un intereses. Šajā filozofija ir svarīgs ne tikai klients, bet sociālais labums, ko prece dot sabiedrībai.1…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register