Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:602514
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.10.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārketinga būtību izsaka ar tā pamatelementiem – pētīšanas un vadīšanas objektiem. Tie ir:
• Vēlmes ir cilvēka iekšējā tieksme pēc kaut kā un tās ir mārketinga pamatā. Tajās ietilpst:
1. Fizioloģiskās vēlmes – pēc izsalkuma apmierināšanas, mājokļa, drēbēm;
2. Sociālās vēlmes – pēc drošības, draudzības, darba;
3. Pašapliecināšanās vēlmes – pēc atzīšanas, cieņas, prestiža, stāvokļa sabiedrībā.
• Vajadzības. Vēlmes izpaužas arī kā cilvēka vajadzības, kas ir vēlmju īpaša forma – prasība pēc kaut kā, un tā ir atkarīga no sabiedrības sociālkultūras līmeņa un cilvēku personiskajām īpatnībām. Pastāv trīs vajadzību apmierināšanas veidi:
1. Pašnodrošināšanās paredz, ka katrs patstāvīgi sagatavo sev visus nepieciešamos produktus.
2. Decentralizētā maiņa ir solis virzienā uz tirgus veidošanu un līdz ar to arī darba efektivitātes paaugstināšanu.
3. Centralizētā maiņa jau paredz šauru specializāciju, kad maiņu noteiktā vietā organizē tirgotāji.
• Pieprasījums ir naudas izteiksmē izteikta vajadzība.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1137885
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register