Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:852893
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārketinga pamatā ir cilvēku vēlmes.
Vēlme ir cilvēka iekšējā tieksme (cenšanās) pēc kaut kā.3
Cilvēku vēlmes ir ļoti dažādas un sarežģītas:
• fizioloģiskās vēlmes – pēc izsalkuma apmierināšanas, mājokļa, drēbēm u. tml.
• sociālās vēlmes — pēc drošības, draudzības, darba u. tml;
• pašapliecināšanās vēlmes - pēc atzīšanas, cieņas, prestiža, stāvokļa sabiedrībā u.tml.
Vēlmes izpaužas kā cilvēku vajadzības.
Vajadzība ir vēlmes īpaša forma, kas ir atkarīga no sabiedrības sociālkultūras līmeņa un cilvēku personiskajām īpatnībām.4
Atkarībā no sabiedrības attīstības līmeņa attīstās arī cilvēku vajadzības. Viņi iepazīst arvien vairāk un vairāk jaunu produktu, kuri rosina vēlmes un vajadzības. Savukārt ražotāji un tirgotāji dara visu, lai motivētu vajadzību pēc šī produkta.
Cilvēku vajadzības praktiski ir bezgalīgas, bet ,diemžēl, sabiedrības resursi ir ierobežoti.
Līdz ar to, jebkurš cilvēks var izvēlēties produktu tikai savu finanšu iespēju ietvaros. Citiem vārdiem, runa ir par pircēju maksātspēju un pirktspēju.
Pieprasījums ir naudas izteiksmē izteikta vajadzība.5
Vajadzības no pieprasījuma arī ir nepieciešams atšķirt. Piemēram, patērētāji var dot priekšroku noteiktam produktam ne vajadzību izmaiņu dēļ, bet sakarā ar cenas izmaiņu vai ienākumu samazināšanos.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1124597
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register