Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:957104
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.04.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Kas ir mārketings? Parasti šo terminu identificē tikai ar pārdošanu, tirdzniecības, reklāmu. Produktu pārdošana, protams, ir svarīga, taču ne vienīgā marketinga funkcija. Tā ir tikai mārketinga aisberga virsotne, bet pastāv arī pats aisbergs. Pirms pārdošanas ir jāizpēta cilvēku vajadzības un pieprasījums, jāizstrādā jauno produktu projekts un jāorganizē to pārdošana atbilstoši pieprasījumam, jānosaka cena, jāizvēlas optimālais sadales kanāls un pārdošanas izvietojums, un tikai tad ar dažādiem reklāmas paņēmieniem var sākt virzīt preci uz konkrētu mērķtirgu. 1
Mārketinga process sastāv no trim daļām:
Tirgus pētīšana ar sekojušiem līdzekļiem: pieprasījuma novērošana un analīze, konkurence, starpnieku, un arī vide- tiesiska, tehniska, ekonomiska.
Cenu noteikšana un sakaru nodibināšana, tāda komerciāla piedāvājuma, kurš atbildis izvēlētam mērķim un vēlamam tirgus vietām.
Produktu un pakalpojumu realizēšana ar reklāmas un realizācijas politikas palīdzību.
Visas šis mārketinga process daļas attiecas ne tikai pie vietējam, bet arī pie starptautiskajam mārketingam…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register