Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:453111
 
Evaluation:
Published: 05.06.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mārketinga vide ir organizācijas darbību ietekmējošo labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kuri izraisa nepieciešamību tos izmantot vai pārvarēt, lai īstenotu mārketinga mērķus.
Mārketinga iekšējā vide veidojas no tā, ka organizācijai, īstenojot savus mērķus un veicot dažādas darbības, tajā pat laikā ir jāņem vērā arī ražošanas, finansu, grāmatvedības u.c. darbības.
Mārketingu ietekmējošie iekšējie vides faktori ir:
Institucionālais menedžments- neliela administrācijas grupa, kas kontrolē organizācijas darbību, pieņem lēmumu par jauno objektu radīšanu, jaunu tirgu apgūšanu, jaunu produktu veidu ražošanu utml. No šīs grupas galvenokārt atkarīga lēmumu pieņemšana par mārketinga darbībām;
Finanses- finansu dienests ir atbildīgs par dažādo biznesa darbības rentabilitātes vērtējumu, kā rezultātā var rasties konflikts par mārketinga izmaksu palielināšanu, nesaskatot šīs darbības nozīmīgumu. Konfliktu var atrisināt par labu vienam no dienestiem(finansu vai mārketinga), analizējot galarezultātu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register