Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:481637
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.06.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Pārlieku koncentrēšanās uz jaunajiem klientiem, aizmirstot par esošajiem    2
2.  Piedāvājāt pārāk daudz un dažādu opciju    3
3.  Nav definēta mērķauditorija , maza koncentrēšanās uz tirgu    5
4.  Pretruna reklāmā , uzņēmuma darbībās, mērķos    8
5.  Nesaistošs uzņēmuma zīmols    10
6.  Aizmirst, ka mainās arī pircēju vēlmes. Nesaņemt atgriezenisko saiti no klientiem    12
Extract

Pārlieku koncentrēšanās uz jaunajiem klientiem, aizmirstot par esošajiem.

Cik bieži notiek tad, kad esiet nopircis kādu preci/pakalpojumu un ievērojiet , ka pēc nedēļas tai jau ir akcijas cena vai kādi papildus bonusi.
Pārsvarā to visvairāk izjūt dažādu pakalpojumu klienti, piemēram, digitālā televīzija – esiet nopircis satelīta antēnu, modemu, samaksājis par uzstādīšanu, turpiniet maksāt par abonēšanu un jau pēc mēneša jaunākajiem klientiem -šķīvis , modems kopā ar uzstādīšanu ir bezmaksas.
Esošajiem klientiem rodas apdalīšanas sajūta un nākamreiz ieraugot izdevīgu piedāvājumu, viņi nedomās divreiz.

Risinājums: piedāvāt arī papildus labumus esošajiem klientiem. Labs risinājums ir LMT klientiem, jo ilgāk tie izmanto LMT pakalpojumus, jo lielākas atlaides iegūst.
Viena no ievērojamākām kļūdām ir TELE2 gadījums tā pirmssākuma darbības laikā Latvijā . Ieejot jaunajā tirgū ir plaši japozicionē savas iespējas un jāspēj izcelties starp konkurentiem. TELE2 bija ļoti veiksmīgas reklāmas kampaņas, kuru rezultāti pārspēja prognozēto. Taču liels klientu pieplūdums radīja lielas problēmas apkalpošanas sfērā. Pieplūstošo klientu skaits pārspēja tehnoloģiskās iespējas, kuru rezultātā visi klienti uz pāris dienām bija ierobežoti izmatot pārklājumu zonu. Šis gadījums bija smags treiciens TELE2 tēlam, lai gan šis starpgadījums notika jau vairāk kā pirms 5 gadiem, taču to joprojām atceras un pārmet uzņēmumam.

Risinājums: cik iespējams ātri reaģēt uz izmaiņām tirgū , strādāt sākotnēji kaut vai ar zaudējumiem, taču nepieļaut esošo klientu neapmierinātību, kas var atstāt neizbēgamas sekas tirgū.

2. Piedāvājāt pārāk daudz un dažādu opciju.
Esot pārāk elastīgam un atsaucīgam uzņēmumam, kas piedāvā nesamērīgi daudz dažādas iespējamos variantus, dažkārt var pat ļoti apgrūtināt klientu, tādējādi izraisot viņā nevēlēšanos iedziļināties un izmantot šo piedāvājumu – līdzīgi, kā -zelta karte, sudraba karte, platīna karte, tīrā dimanta karte , stroncija plus karte.
Klientam nav sarežģīti izvēlēties vienu preci no divām iespējamām vai trim, sarežģītības pakāpe parādās tad, kad ir jāizvēlas viena no 104 iespējām, kā to piedāvā jaunais E-talons.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register