Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:832097
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

4. Ja kolēģa atbilde nesakrīt ar to, ko vēlējāties uzzināt, jautājums ir neskaidrs un tas ir jāpārformulē. Tikai tad, kad kolēģa atbilde sakritīs ar vēlamo, jautājum būs pietiekami kodolīgi un skaidri, lai tos uzdotu pircējiem.
Domājot par pētījuma jautājumiem, nepieciešams padomāt arī par pētījuma rezultātu īstenošanu. Spējot paredzēt iespējamo rīcību, ir daudz lielāka varbūtība, ka uzņēmums veiks pētījumu, kas nodrošinās tam ienesīgu rezultātu. Klienti iegādājas produktus, jo viņiem tie ir vajadzīgi. Viņi iegādājas produktus, jo viņi tos vēlas. Viņi iegādājas produktus, kurus viņi iekāro. Viņi iegādājas produktus, pēc kuriem viņi alkst. Vajadzība, vēlmes, iekāre un alkas raksturo to, kādēļ cilvēki iepērkas. Labs pētījums aizrokas dziļāk par acīmredzamo. Labam pētījumam ir jānoģērbj acīm redzamais, mēģinot atklāt izmantojamās priekšrocības. Tam vajadzētu noteikt neapmierinātās vēlmes, iekāres un alkas, kuras uzrunājot esošie un potenciālie klienti tiek motivēti izvēlēties tieši jūs, nevis kādu jūsu konkurentu, ar kuriem viņi patstāvīgi sastopas. Lai atklātu neapmierinātās vēlmes, vajadzības un iekāres, ir jāprot uzdot pareizie jautājumi. Obligāta prasība - pētījuma jautājumiem ir jābūt skaidri un kodolīgi interpretējamiem par pētījuma mērķi.
Skaidra iespējamās rīcības apzināšanās daudz svarīgāka ir tieši mazajiem uzņēmumiem, nevis lielajām kompānijām. Lielās kompānijas bieži vien veic to, ko sauc par pētniecības darbu. Tas ir pētījums, kas nenodarbojas ar kādu konkrētu problēmu risināšanu. Lielās kompānijas bieži veic šādus pētījumus, jo zina, ka ir svarīgi iet pa priekšu klientu domām un saskatīt tendences, tiklīdz tās parādās. Tāpat tās cer gūt nojausmu par neapmierinātajām vajadzībām, vēlmēm, iekārēm un alkām un vēlas būt pirmās, kas tās izmanto. Standarta domāšana lielās kompānijās parasti ir šāda: ja viņi to neatklās pirmie, to noteikti izdarīs konkurenti.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1333077
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register