Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:478548
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Extract

Mārketings ir nozare, kas nav radusies zinātnieku laboratorijās vai profesoru kabinetos - tā ir zinātne, kura radusies un visstraujāk attīstījusies tieši iepriekšējā gadsimta laikā un kā tās rašanās cēloņi vispirms jau minami vispārēja ekonomiskā aktivitāte un tai sekojošā preču un pakalpojumu pārprodukcija, konkurences saasināšanās un komunikāciju sistēmas attīstība. [3]
Parasti mārketingu identificē tikai ar pārdošanu, tirdzniecību, reklāmu. Produkta pārdošana ir svarīga, taču ne vienīgā mārketinga funkcija. Pirms pārdošanas ir jāizpēta cilvēka vajadzības un pieprasījums, jāizstrādā jauno produktu projekts un jāorganizē to pārdošana atbilstoši pieprasījumam, janosaka cena, jāizvēlas produktu pārdosanas izvietojums, un tikai tad ar dažādiem paņēmieniem var sākt virzīt produktu uz konkrētu tirgu. [1; 4]
Mārketings kā sabiedriskas darbības funkcija ir virzīts uz cilvēku velmju, vajadzību un pieprasījuma apmierināšanu ar produktu ražošanas un maiņas palīdzību. [1; 16]
Mārketinga pamatmērķis – izveidot tādus klientus, kuri ticētu, ka viņu interesēs ir iepirkties tieši Jūsu organizācijā. Mārketings sagatavo klientu pieņemt lēmumu pirkt, tas rada konkrētus priekšnosacījumus, kā rezultātā pirkums būtu loģisks iznākums. Mārketings veido arī klimatu, kas tirdzniecības personālam palīdz veiksmīgi sasniegt iecerēto.[4]
Pētījums ir veids kā izzināt realitāti. Jebkuram biznesam uzsākot darbību, ir jābūt pārliecībai, ka kādam piedāvātie pakalpojumi un produkti ir nepieciešami. Iespējams, Jūs lieliski pārzināt savu darbības vidi, bet gadījumā, ja tas tā nav, priekšstatu par to, vai Jūsu produkts kādam būs nepieciešams, var sniegt pētījums. Atbilstoši savām finansiālajām iespējām Jūs varat izvēlēties kādas socioloģisko vai tirgus pētījumu firmas pakalpojumus vai arī pētījumu veikt pats.
Kā galvenās pētīšanas metodes var izdalīt kvantitatīvos pētījumus un kvalitatīvos pētījumus. Var arī izvēlēties kombinēt abas metodes.
Kvantitatīvais pētījums sniegs statistisku atbildi. Piemēram, cik procenti Latvijas iedzīvotāju dzer pienu katru rītu, kā arī sniegs ziņas par šo cilvēku dzimumu, vecumu, ienākumu līmeni, dzīvesvietu. Šāda informācija ir nozīmīga piedāvājot kādu produktu, veidojot reklāmas kampaņas. Nozīmīgs ir fakts, ka kvantitatīvā pētījuma rezultāti reprezentē visus valsts iedzīvotājus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register