Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:102714
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Teorētiskā daļa    4
  Analītiskā daļa    5
  Tirgus analīze    5
  Uzņēmuma mērķis    5
  Mārketinga stratēģija    6
  Uzņēmuma darbība    6
  Darbinieki    7
  Iespējamais risks un problēmas    7
  Secinājumi un priekšlikumi    8
  Literatūras saraksts    9
Extract

IEVADS

Mūsdienās, pastāvot tirgus ekonomikai, ļoti liela uzmanība tiek pievērsta tam, lai pēc iespējas sekmīgāk vadītu uzņēmumus, lai to konkurētspēja būtu pietiekami augstā līmenī, jo konkurence gan iekšējā, gan arī ārējā tirgū ir ļoti spēcīga. Katram uzņēmējam ir jāzina, kam un vai vispār ir vajadzīga prece vai pakalpojums, ko tas piedāvā, kāda ir pieņemamākā cena izvēlētajai mērķauditorijai, ir jāprot plānot kompānijas darbību un paredzēt situāciju tirgū.
Varbūt tieši tāpēc pēdējā laikā palielinās to uzņēmēju skaits, kuri, ja ne paši izstrādā, tad vismaz pasūta izstrādāt savam uzņēmumam mārketinga plānus, kas palīdz sakoncentrēt visas kompānijas darbības izvirzītā mērķa sasniegšanai. Mārketinga plāni kļūst aizvien populārāki arī pie mums Latvijā, jo beidzot arī mūsu uzņēmēji sāk saprast, ka tas ir veids, kā efektīvāk vadīt uzņēmumu, jo mārketinga plāns sevī ietver ne tikai darbības stratēģiju un secību, bet arī paredz iespējamos riska faktorus un mēģina rast iespēju šo risku minimizēt.

Tāpēc šī studiju darba mērķis ir izstrādāt mārketinga plānu konkrētam uzņēmumam.

Lai šo mērķi īstenotu ir jāizpilda šādi uzdevumi
jāizvirza mērķis, kādam ir nepieciešams plāns
jānovērtē uzņēmuma pašreizējā situācija tirgū
jānovērtē potenciālais risks un iespējas, kā to minimizēt
jāizstrādā mārketinga darbību programma, ar kuras palīdzību tiks sasniegts izvirzītais mērķis

Savā studiju darbā es izvēlējos izstrādāt mārketinga plānu jauna produkta izstrādei, jo manuprāt šis ir viens no svarīgākajiem mārketinga plāna veidiem, sevišķi, ja runā par jau esošiem un funkcionējošiem uzņēmumiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register