Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:801749
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.09.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārketinga vide ir uzņēmumu darbību ietekmējoši labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kuri izraisa nepieciešamību tos izmantot vai pārvarēt, lai īstenotu mārketinga mērķus.
Mārketinga ietekmējošie iekšējās vides faktori ir sekojoši:
institucionālais menedžments – salīdzinoši neliela administrācijas grupa, kas kontrolē uzņēmuma darbību, piemēram, pie šī līmeņa menedžmentiem pieder tādi amati, kā akciju sabiedrības padomes priekšsēdētājs, valdes priekšsēdētājs, prezidents, viceprezidenti
finansu dienests – atbildīga par dažādo biznesa darbību rentabilitātes vērtējumu, tāpēc arī tās darbinieki nelabprāt piekrīt mārketinga izmaksu palielināšanai, jo nesaskata šo darbību nozīmīgumu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register