Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:281152
 
Evaluation:
Published: 03.10.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Jebkurai organizācijai, pildot mārketinga funkcijas un īstenojot mārketinga mērķus, jāņem vērā arī ražošanas, finansu, grāmatvedības un citas darbības, kas kopā veido mārketinga iekšējo vidi. Organizācijas darbojas konkrētos tirgus apstākļos un tās vadības lēmumu pieņemšana ir atkarīga arī no ārējās vides faktoriem, kuru iedarbība ir ļoti dažāda.

Mārketinga vide ir organizācijas darbību ietekmējošo labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kuri izraisa nepieciešamību tos izmantot vai pārvarēt, lai īstenotu mārketinga mērķus.

Kontrolējami ir tie vides elementi, kurus mārketers pats var izvēlēties, sabalansēt un izmainīt. Tie ir mārketinga komplekts iekšējie elementi.

Nekontrolējami ir tie elementi, kurus mārketers nevar tieši iespaidot un izmainīt (klientu gaume, modes tendences, valūtas maiņas kurss u.c.). Ilgākā laika periodā dažreiz ir iespējams panākt izmaiņas arī šajos elementos, bet mārketers nevar tos tieši kontrolēt.

Lai organizācija pieņemtu pareizus lēmumus, ir nepieciešama informācija par ārējo vidi, kurā notiek organizāciju darbība. Šo informāciju var iegūt, skenējot vidi.

Vides skenēšana ir process, kurā uzņēmums savāc informāciju par mārketinga ārējo vidi no dažādiem resursiem: personiskās pieredzes un kontaktiem, publicētiem materiāliem un periodikas izdevumiem vai arī speciāliem pētījumiem. Vides analīze ir skenēšanas procesā iegūto datu interpretācija. [2;21].…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register