Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:629254
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.10.2024.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Extract

Uzņēmums: AirBaltic
1. Aviokompānijas firmas ‘’AirBaltic’’ klienti tiek raksturoti kā mārketinga mikrovides faktors, jo klienti ir tie, kuri veido uzņēmumam labvēlīgu vai nelabvēlīgu reputāciju, un no kuriem uzņēmums popularizējas un attīstās. Viņu pieredze un personīgie viedokļi, atsauksmēs un pievienotajos komentāros, kuri tiek ievietoti visiem pieejamās lietotnēs, var ietekmēt citu lēmumus par ceļošanu ar ‘’AirBaltic’’. Kā arī Uzņēmuma patstāvīgie klienti var ietekmēt ‘’AirBaltic’’ tēlu un veicināt tā izaugsmi, piedaloties kampaņas konkursos, aptaujās un akcijās, izplatot informāciju savos sociālajos tīklos u.tml. Tādējādi ‘’AirBaltic’’ klienti nav tikai pasažieri, bet arī svarīgi mārketinga sabiedrotie.

Vienu mārketinga vides faktoru pēc Jūsu izvēles, kurš pozitīvi ietekmē uzņēmuma darbību mērķa tirgū (raksturošanai nepieciešamie rādītāji un informācijas avoti; pašreizējās situācijas vērtējums un nākotnes perspektīvas).…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −0,98 €
Work pack Nr. 1404290
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register