Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:724473
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.08.2017.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mūsdienās mārketings ir dažāds un tas nav tikai reklamēt sevi tirgū. Ir jāapjautā cilvēki par viņu vēlmēm, jādomā par jaunu ideju pieejamību. Jo uzņēmums jau ir vēsts uz to, lai pēc iespējas labāk sevi reklamētu un gūtu jaunus klientus nepazaudējot jau esošos.
Viens no mārketinga soļiem ir izvēlēties atbilstošāko cenu. Cenu noteikšana ir ļoti būtisks solis uzņēmuma pastāvēšanai, jo pārsvarā cena ir tā, kas piesaistīs vai nepiesaistīs patērētājus. Lai cik laba uzņēmumam būtu reklāma, cena būs noteicošais faktors daudziem patērētājiem.
Lai noteiktu cenu ir jāņem vērā šādi faktori:
- noteikt cenu, lai nestu peļņu mazajam uzņēmumam. Tirgū pastāv ļoti liela konkurence, tāpēc pat nelielas produkta cenas izmaiņas ievērojami var ietekmēt pieprasījumu;
- jādomā par to, lai uzņēmums savu produktu reklamētu tirgū labāk nekā to dara konkurenti.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register