-
Mašīnu elementu kursa darbs
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Celšanas mehānisma kinemātiskais aprēķiņš. Dzinēja izvēle | |
1.1. | Troses izvēle | |
1.2. | Spoles diametrs un griezes ātrums | |
1.3. | Dzinēja orientējošais griešanas ātrums | |
1.4. | Dzinēja vajadzīga jauda | |
1.5. | Dzinēja izvēle | |
1.6. | Pārvadu pārnesuma attiecība | |
2. | Sīksnas pārvads | |
2.1. | Sīksnas tipa un maza skriemeļa diametra izvēle | |
2.2. | Liela skriemeļa diametrs | |
2.3. | Orientējošais starpasu attālums | |
2.4. | Orientējošais sīksnas garums | |
2.5. | Standarta sīksnas garums. Starpasu attālums | |
2.6. | Sīksnas ātrums un apskrējienu skaits sekundē | |
2.7. | Ķiļsīksnu skaits | |
2.8. | Summarais tangenciālspēks | |
2.9. | Pārvada noslodzes pakāpe | |
2.10. | Spēks uz vārpstas | |
2.11. | Sakotnējais sastiepums | |
2.12. | Ātruma koeficients (ātruma faktors) | |
2.13. | Reducētais/efektīvais berzes koeficients | |
2.14. | Maksimāli iespējama noslodzes pakāpe | |
3. | Slīpzobrati | |
3.1. | Slīpzobratu pārvadu aprēķiņš | |
3.1.1. | Materiāls | |
3.1.2. | Pārvarda proporcija | |
3.1.3. | Pārvarda ģeomētrijas aprēķini | |
3.1.4. | Spēki sazobe | |
3.2. | Pārbaudes aprēķins (kontaktizturībā) | |
3.3. | Pārbaudes aprēķins (lieces izturībā) | |
4. | Vārpstu projektēšana | |
4.1. | Liela vārpsta | |
4.1.1. | Projekta (orientējošais) aprēķins | |
4.1.2. | Vārpstu konstruēšana | |
4.1.3. | Pārbaudes (precīzais) aprēkins | |
4.1.3.1. | Vārpstu aprēķina shēma | |
4.1.3.2. | Balstu (gultņu) reākcijas | |
4.1.3.3. | Lieces momenti | |
4.1.3.4. | Vārpstas bīstamo šķēlumu pārbaude | |
4.1.4. | Maza vārpsta | |
4.1.4.1. | Projekta (orientējošais) aprēķins | |
4.1.4.2. | Vārpstu konstruēšana | |
4.1.4.3. | Pārbaudes (precīzais) aprēkins | |
4.1.4.3.1. | Balstu (gultņu) reākcijas | |
5. | Ierievju pārbaude | |
6. | Konstruktīvo izmēru izvēle | |
7. | Reduktora eļļošana |
7. Korpusa konstruktīvo izmēru izvēle
1) Reduktora korpusa u : δ = 7mm
2) Vāka sieniņas biezums: δ = 6mm
3) Korpusa augšējā atloka biezums un vāka atloka biezums: b=1,5∙δ= 10,5 mm
4) Korpusa apakšējā atloka biezums (bez pielējuma): p=2,35∙δ = 16,45 mm
5) Pamatskrūvju diametrs (4 gab.):
,
mm, Izvēlās pēc standrata - M16.
5)Skrūves pie gultņiem (6 gab.):
,
11,52 mm, Izvēlās pēc standrata - M12.
6) Skrūves korpusa un vāka sastiprināšanai (2 gab.):
,
8,8 mm, Izvēlās pēc standrata - M8.
7) Korpusa augšējā pielējuma platumu, izvēlamies atkarībā no skrūves M12 galvas diametra D:
D=21,9mm; tad: La = D∙1,6= 35 mm
8)Korpusa apakšējā pielējuma platums, izvēlēts atkarībā no skrūves M16 galvas lielākā diametra D:
D=27,7 mm; tad: La = D∙1,6= 44 mm
…
1. Celšanas mehānisma kinemātiskais aprēķiņš. Dzinēja izvēle 2. Sīksnas pārvads. 3. Slīpzobrati 4. Vārpstu projektēšana 5. Ierievju pārbaude 6. Konstruktīvo izmēru izvēle 7. Reduktora eļļošana Kursa darbs mašīnu elementos,grozāmā sienas celtņā projektēšana aprēķins.
- Mašīnu elementu kursa darbs
- Tehnikas drošums
- Tolerances
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Tehnikas drošums
Summaries, Notes for university13
-
Tolerances
Summaries, Notes for university20
Evaluated! -
Mašīnu dinamika
Summaries, Notes for university18
-
Horizontālās lentas piedziņas konveijera projekts
Summaries, Notes for university50
-
Medicīnas tehnikas drošība
Summaries, Notes for university6