Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:500145
 
Evaluation:
Published: 21.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Termins „mēdiju auditorija” ir plaši sastopams, un tam tiek piešķirta visai vienkāršota, virspusēja nozīme kā personu kopumam, kas veido dažādu mediju lasītājus, klausītājus, skatītājus vai to saturu sastādošās vienības. Šāds skatījums nepieļauj plašu alternatīvu auditorijas teoriju loku. Tomēr acīmredzami vienkāršais fenomens slēpj sevī dažādus veidus, kā aplūkot šādus kopumus un daudzpusīgās variācijas realitātē, kā arī auditorijas koncepciju.
Visnozīmīgākais variāciju avots un tādējādi arī auditorijas alternatīvo teoriju avots ir tās pašos pamatos divējādais raksturs. Tā ir kolektivitāte, kas vai nu veidojas kā atbilde uz medijiem (kanāliem un saturu), vai arī izriet no patstāvīgi eksistējošiem sociāliem spēkiem (kad tā atbilst pastāvošai sociālai grupai vai kategorijai, vai tādu sociālās grupas darbību rezultātam, kas veiktas, lai nodrošinātu sevi ar personīgiem komunikāciju kanāliem (medijiem)). Bieži vien tās abas vienlaikus ir nesaraujami saistītas. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register