Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:117216
 
Evaluation:
Published: 05.01.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Secinājumi:
Pirmsskolas vecuma bērniem piemīt spontāna interese par matemātiskajām kategorijām, kas palīdz viņiem labāk orientēties priekšmetu vidē un situācijās, sistematizēt tās un savstarpēji saistīt, veidojot priekšstatus par matemātiskajiem jēdzieniem. Bērniem patīk, ka grupā tiek kaut kas mainīts. Jo bērni ir atvērt visam jaunajam, viņi kā mazi sūklīši ir gatavi uzsūkt visu apkārtējo informāciju. Tāpēc mums jānodrošina pietiekami interesanta un izglītojoša vide bērnam. Kad no rīta ir ieviesta jauna sasveicināšanās, bērni ir mazliet pārsteigti par jaunumiem, bet ātri saprot un ar prieku piedalās tajā. Bērniem problēmas sagādā sastāties divās komandās jauc savus komandas biedrus, neizprot kārtas skaitļus - tos skaitot. Bērni sakumā mazliet kautrējas, baidījās paši izteikt savas domas. Kautrējās kad aicināju spēlēt spēli ,,veikals’’. Sākumā nejutās droši, par to, vai nesanāks kļūdīties. Bet jau nākamajā dienā paši aktīvi darbojās un paši jau māca citus bērnus - cik un kāda nauda jādod par pirkumu. Darbojoties ar kārtas skaitļiem, varēja izvērtēt kuri bērni pazīst un saprot, ka 1., seko 2., un 3., 4., tādejādi var redzēt ar kuriem bērniem ir vairāk nepieciešams darboties individuāli un vairāk attīstīt matemātisko domāšanu. Visgrūtāk bērniem gāja ar rēķināšanu galvā, jo spēlējot ,,veikalu’’ bērniem sagādāja problēmas izrēķināt un saprast cik jāizdod naudas. Ejot pastaigā bērni labi orientējas un spēj atbildēt uz jautājumiem pa labi, pa kreisi, uz, vairāk, mazāk. Protams bija bērni, kas mazliet jauc puses, bet runājot, rādot un aktīvi darbojoties ar bērniem to var izlabot un panākt labus rezultātus. Kopumā bērni saprata dotos uzdevumus, un ar nelielajām grūtībām bērni veiksmīgi tika galā. Strādājot un veicinot ar dažādiem uzdevumiem bērna loģisko domāšanu ir iespējams panākt ļoti labus rezultātus.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register