Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:210278
 
Evaluation:
Published: 22.02.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Ir ļoti daudz piemēri, kad šovi ir atcelti vai filmas nav atmaksājušās un ir pārtraukti seansi kino teātros, jo veidotāji nav spējuši apmierināt auditorijas vajadzības un auditoroja ir pārstajusi to skatīties. Taču ir vērts pieminēt salīdzinoši nesen Pepsi veidotu reklāmu ar K. Jeneru. Šī reklāma bija tik skandaloza, ka Pepsi atcēla tās pārraidi un mazāk kā 24 stundu laikā publicēja atvainošanās vēstuli, sakot, ka viņi vēlējās prezentēt vienotību starp dažādām nacionalitatēm, tomēr galvenā ideja nebija izdevusies. Šajā gadījumā auditorijai bija tik liels spēks, lai ietekmētu vienu no lielākajām pasaules kompānijām un liktu tai darīt kaut ko tās labā.
Lai gan, mediju izmantošanas un apmierinājuma teorijai tiek runāts par tādam pozitīvām lietām kā auditorijas viedoklis un balss, tomēr Lasvels nerunāja par negatīvo pusu. Kā piemēram, nevesalīga atkarība no medijiem. Vai tas, ka cilvēki izdara dažādus noziegumus balsoties tikai uz to, ko ir redzējuši plašsaziņas līdzekļos. Vai tas, ka cilveki mēdz bezjēdzīgi daudz iztērēt savu laiku mediju vietnēs, neapmierinot savas vajadzības. (mindless media comsumption) Vai mediji tiek izmantoti kā "fona troksnis", kam tie nav paredzēti. Tāpat šī teorija vairāk paļaujās uz masu datiem nekā personīgo cilvēku viedokli.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register