Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:421182
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Kā mediji ietekmē sabiedrības ikdienas dzīvi, kultūru un cilvēku?
Mediju ietekme uz sabiedrības dzīvi ir ļoti liela. Mediju uzdevumi ir informēt, izklaidēt un izglītot. Galvenā to funkcija tomēr ir informēt. Cilvēkiem mainās ikdienas dzīve, ja tie uzzina ko jaunu par politiku vai sportu. Ir cilvēki, kuri nespēj savu ikrīta kafiju padzert bez avīzes rokā, tas ir kā rituāls. Ja šis rituāls netiek izpildīts, tad ir lielāka iespējamība, ka turpinājums dienai nebūs tik veiksmīgs. Tie spēj ietekmēt mūsu ikdienas ritējumu arī savādāk. Par piemēru var minēt laika ziņas – tās neizlasot avīzē vai nedzirdot televīzijā mēs nezinām, kāds rīt būs laiks, un mums nav ne jausmas kā pareizāk rīkoties.
Cilvēki kļūst arvien atvērtāki un runā vairāk par tēmām, kuras agrāk tika aizliegtas. Piemēram, sekss žurnālos tiek apspriests visnotaļ bieži, bet pirms vairākiem gadu desmitiem par kaut ko tādu bija grūti iedomāties. Līdz ar to cilvēki spēj mācīties no šiem rakstiem un aizgūt kaut ko sev, jo daudzi, lasot vai skatoties TV, vispirms rada asociācijas ar sevi.
Mediji var ietekmēt arī negatīvi. Tie var izraisīt mazāku izkustēšanos no mājas un došanos uz kādiem sabiedriskiem pasākumiem, piemēram, uz koncertu. Kāda jēga doties uz koncertu, ja es to varu redzēt internetā, TV vai dzirdēt pa radio? Tā rezultātā indivīds mazāk kustas, nav tik sabiedrisks un neiegūst jaunu pieredzi. Tēmu par sabiedrisko dzīvi var attiecināt arī uz internetu, jo tajā rodas virtuālā pasaule, jo mēs iepazīstamies ar jauniem cilvēkiem(draugiem.lv) pat neizejot no mājas. Jā, no vienas puses tas ir pozitīvi, bet no otras – nē. Nē tādēļ, ka esam pārāk slinki, lai izietu no mājām un iepazītos ar jauniem cilvēkiem.
Mediji rada viedokli, jo, iegūstot jaunu informāciju, liekas, ka mēs zinām daudzu un varam ar to dalīties ar citiem.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1318179
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register