Patērētājam tiek dota brīva izvēle, kā iztērēt savu naudu. Pircēja vienaldzību pret patēriņa groza preču skaitliskajiem variantiem ierobežo tās kombinācijas, kas pēc kopējā derīguma tiek vērtētas vienādi. Patērētājs dod priekšroku tām kombinācijām, kurām ir lielāks kopējais derīgums. Ja izvēles grozā ir preces ar citu preču vienību kombināciju, tad ir nepieciešams, lai vismaz viena prece būtu lielākā skaitā , nekā tas maksimāli iespējams uz pirmās līknes, tādā veidā nodrošinot lielāku kopējo derīgumu5 . Kopējais derīgums ir kopējā bauda, ko iegūst indivīds, patērējot preces un pakalpojumus, jo vairāk indivīds patērē, jo lielāks ir viņa kopējais derīgums.6 Tā kā sajā gadījumā kopējais derīgums ir vienāds, tad pircējam ir iespēja pamīšus iegādāties šo preču kombinācijas,vadoties pēc situācijas,kura prece viņam konkrētā situācijā ir vairāk vajadzīga.Piemēram, prece A ir vilnas zeķes un prece B ir pludmales iešļucsnes,tad vasaras sezonā patērētājs izvēliēsies iegādāties 2 kobināciju,bet ziemas sezonā dos priekšroku pirmajai preču kombinācijai. …