Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:905723
 
Evaluation:
Published: 20.05.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Daudzi uzskata, ka televīzija ir noiets etaps un to nomaina internets un daudzas citas jaunās tehnoloģijas, bet īstenībā tā nav. Andas Rožukalnes grāmatā “Kas? Kur? Kāda? Mūsdienu mediju auditorija” raksta, ka lielākā daļa auditorijas pētījumu un teorētisko atziņu saistītas ar televīzijas kā izplātītākā un ietekmīgākā medija auditoriju.
2011.gadā izveidojies mīts par to, ka inbox.lv e – pastu vairs nelieto, bet dod priekšroku gmail.com. Internetā redzamie dati liecina, ka inbox.lv ir apmeklētāka interneta lapa Latvijā. Kā arī pēdējo 2 gadu laikā nav novērotas kāda izteikta tendence apmeklējuma samazināšanās ziņā . Kopumā ir daudz un dažādu mītu par medijiem un to auditorijām, un veiktie pētījumi liecina, ka mēs cilvēki uzskatām un runājām vienu, bet darām īstenībā pavisam ko citu. Manuprāt, arī cilvēki īpaši neapskata tādus veiktos pētījumus, kas īstenībā ir bēdīgi.
Prātā ir palikusi atziņa, ko pasniedzēja citēja no Makvela teiktā, ka “mēs lietojam pazīstamu vārdu, bet parādība ir izzūdoša”. Auditorija nemitīgi mainās, tāpēc arī tas ir vislielākais izaicinājums. Ar katru jauno izgudrojumu, auditorija nedaudz izmainīsies – pielāgosies vai pretosies. Tomēr kopumā mīti par medijiem un to auditorijām tiks radīti vēl un vēl.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register