Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:440767
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.01.2018.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Rodas ass dramatisks kontrasts. Pāreja uz Lacrimosa. Tur kopmonists parādījis novatorismu harmonijās: sākot ar vārdiem “Oro supplex et acclinis” (“Lūdzu es un pazemojos”), ar enharmonismiem un pamazinātiem septakordiem notiek lejupejošas hromatiskās modulācijas – a moll-as-moll; g moll-ges moll – f dur. Šāda pakāpeniska tonalitāšu pazemināšana un tritonu gājieni rada dziļākā bezdibeņa iespaidu, tas ir arī diezgan rets 18. gs. mūzikas piemērs, kas harmonija izmantota kolorīta radīšanai.
Lacrimosa daļa ir visā darbā liriskākā – var teikt, liriski dramatiskā kulminācija. Vijoļu intonācijās skan vaidi, un uz šī fona korī dzird skumju pilnu minora melodiju.
Mocarta Rekviēmā pārsvarā noskaņa ir traģiska un sērpilna. Taču ir arī kontrastējošas daļas – kvartets Benedictus, daļas Sanctus; Osanna in excelsis.
Mocarta Rekviēms – lielā komponista pēdējais skaņdarbs, viņa “gulbja dziesma” – pieder pie pasaules dižākajiem kultūras pieminekļiem. Pilns dramatisma, sēru un cerību, Rekviēms atradīs vietu katra klausītāja sirdī.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register