Pats svarīgākais labai Web lapai ir laba ideja. Ideja jābūt tādai, lai šī lapa būtu derīga kādai interneta lietotāju daļai. Veidojot Web lapu ir jāpazinās mērķis, kādēļ šī lapa vispār tiek veidota. Piemēram, vai tā ir vēlme popularizēt kādu produktu vai vienkārši informēt kādu auditoriju.
Apzināties mērķauditoriju ir tik pat svarīgi kā apzināties mērķi. No, kam tieši paredzēta ir konkrētā Web lapa, būt atkarīgs arī tas, kā tā tiks veidota, kādā valodā rakstīta – oficiālā stilā vai vairāk ikdienišķā, lietojot atsevišķus slenga, žargona vārdus, kas auditorijai šo lapu palīdzēs vieglāk identificēt kā “savējo”. Lai gan kā raksta Kristofers Meeks daļa valodnieku, zinātnieku satraucas, ka internets bojā, piesārņo valodu. 1
Auditorijai ir jāsaskata konkrētajā lapā vērtība – iemesls kādēļ šo lapu apmeklēt atkārtoti. Tādēļ svarīgi, lai web lapā būtu ne tikai tāda informācijas, ka jau tāpat visur atrodama. Lapai ar kaut ko ir jāatšķiras no pārējām. …