Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:440025
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Extract

Kā reklāmā var izmantot mūziku? Kādas ir mūzikas funkcijas un kā tā iedarbojas uz patērētāju? Savu skatījumu piedāvā Dāvids Hurons savā darbā „Mūzika reklāmā” (1089).
Saprotams, ka drukātos medijus nevar izmantot mūzikas atskaņošanai, tāpēc vienīgie mediji, kur var atskaņot mūziku, ir elektroniskie transformācijas kanāli - Radio, Televīzija un Internets. Ikdienā mūzika tiek izmantota kino projektos, koncertu hallēs, diskotēkās un teātros. Taču mūsdienās tā ir neatņemama sastāvdaļa mediju tirgus biznesā reklāmas vajadzībām. Kā apgalvo D.Hurons, izklaide nav produkts, bet vienkāršs līdzeklis tirgum. Patiesais produkts mediju pārraidēs ir publika un īstie pircēji jebšu patērētāji – reklamētāji.
Kāds ir pārraižu reklāmas efekts? Globālā mērogā atbilde skan šādi: komerciālā radio un televīzijas pārraižu dzīvotspējas turpināšana ir vārdos neizteikts testaments reklāmas novešanas veiksmei.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register