Nodarbības apraksts:
IEVADA DAĻA
Bērni sasēžas rīta aplī un nodzied sasveicināšanās dziesmiņu ( šī jau ir bērniem zināma dziesmiņa):
Labrīt rītiņā ( pagriežas viens pret otru un galvu noliec sasveicinoties)
Labdien dieniņā ( pagriežas viens pret otru un rociņu saspiež)
Labvakar vakarā ( pagriežas viens pret otru un apskaujas)
Labnaksniņ naksniņā ( kopā saliktas plaukstiņas pieliek pie vienas auss un otras)
Audzinātāja kopā noskaidro ar bēriem kas nav ieradušies un sūta sveiciens viņiem.
DIENAS TĒMA
Klasē iepriekš sagatavota bļoda ar ūdeni, būs nepieciešamas vannas putas un dažāda izmēra burbuļpūšamie. Izgatavoti dažādi uzskates materiāli ko bērniem vizuāli parādīt pasakas laikā.
Audzinātāja bērnus ievada dienas tēmā ŪDENS- pārrunā ar bērniem ūdens fizikālās īpašības (auksts, karts, silts, slapjš). Pēc ievada dienas tēmā audzinātāja bērniem saka ka ir ciemiņš atnācis un vēlas viņiem kaut ko pastāstīt. Audzinātāja kopā ar bērniem aicina ciemiņu iekšā : „,Mīļi gaidam ciemiņu pie sevis!” 2 reizes atkārto .
Ierodas ciemiņš ŪDENSRŪĶIS (tā būtu pārģērbusies auklīte vai otra audzinātāja), Ūdensrūķis iepazīstina bērnus ar sevi: „Sveiki bērni mani sauc Ūdensrūķis! Es labprāt uzzinātu kāds ir jūsu vārdiņš. Bet lai tas būtu intresantāk darīsim to ar savām rociņām un izritmitizēsim ( bērni jau iepriekš ir mācijušies par mūzikas ritma zīmēm). Tā mīļie bērni darīsim to tā ka jūs nosauksiet savu vardiņu un mēs kopā to izritmitizēsim ar plaukstām ( spēles procesā katrs bērns savu vārdu izritmitizē arī patstāvīgi) „. Ūdēnsrūķis izrāda sajūsmu par bērnu ritmitizēšanu un paslavē ka viņiem tas labi sanāk.
Ūdensrūķis: „Bērni es jums vēlos pastāstīt jauku Zilu pasaku par sevi!” …