Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:586674
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

Mūzikas pedagoģija ir cilvēku darbības joma, kurai, kā rāda pats nosaukums, ir divas puses: mūzika un pedagoģija. Jautājums – kādās attiecībās ir šīs divas puses.
Praksē ir bijuši gadījumi, kad audzinātāja ar muzikālo izglītību (piem., pianiste) ļoti labā līmenī spēlē bērniem priekšā dažādus skaņdarbus. Bērni, protams, dara, kas kuram ienāk prātā. Šajā situācijā audzinātājas uzdevums tomēr ir ne tikai muzicēt, bet arī atrast paņēmienus, kā bērnus piesaistīt mūzikai, kā iemācīt klausīties un uztvert mūziku. Bez šaubām, audzinātājai ir jābūt ar muzikālo izglītību un jāprot labi un aizrautīgi muzicēt, bet šajā gadījumā pirmajā vietā izvirzās pedagoģiskās prasmes piesaistīt bērnu mūzikai.
Izmantojot zinātniskās metodes, un pieņemot, ka izpētes priekšmets ir mūzikas pedagoģija un tās sastāvdaļa ir mākslinieciskā darbība un mākslinieciskais process, varam izvirzīt hipotēzi, ka
mūzikas pedagoģija ir patstāvīgs cilvēku darbības veids, patstāvīga zinātne, kurā kā sastāvdaļas ietilpst gan mūzikas zinātnes, gan pedagoģijas zinātnes un prakses elementi. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register