Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:683454
 
Evaluation:
Published: 13.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

NOVĒROŠANA – viena no izplatītākajām un senākajām empīriskajām metodēm, ko izmanto pedagoģiskās pieredzes izpētē. Novērošana ir pētāmo parādību speciāli organizēta uztvere. Lai ar tās palīdzību iegūtu objektīvus rezultātus, jāprot atlasīt būtisko, raksturīgāko, saskatīt vispārīgo un konkrēto.
Atkarībā no pētīšanas uzdevuma, iespējams veikt:
1)vispārīgu novērošanu;
2)atsevišķu rādītāju novērošanu.
Pirms novērošanas metodes izmantošanas, jāizvirza mērķis un jāsastāda plāns. Piemēram, mērķis – izpētīt skolēna N. personības īpatnības un pēc dotās raksturojuma shēmas sastādīt sīku skolēna psiholoģiski pedagoģisko raksturojumu; plāns – novērot skolēnu N. mācību darbā (konkretizēt, kuru priekšmetu stundās veiks novērojumus) un konstatēt:
a) sekmes,
b) attieksmi pret mācībām,
c) spējas mācīties,
d) mācīšanās motīvus,
e) prasmi mācīties,
f) valodas attīstību,
g) intereses un spējas,
h) temperamentu,
i) disciplinētību,
j) attieksmi pret skolotāju.
Novērošanas rezultātus fiksē protokolā, norādot datumu un vērošanas laiku. Secinājumus izdara uz vairāku protokolu pamata.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register