Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:365978
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.03.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Tagad, veidojot apskatu par 3. nodaļu, secinu ka autors dod ieskatu kā vēsturiski ir veidojušies zīmoli, ņemot par pamatu fantastisko Herberta Velsa romānu “ Tono – Bungay” kurš , neticami, bet ataino populārā zīmola “Coca-Cola” uznācienu Vispasaules tirgū. Jāatzīmē ka slavenā fantasta romāna izdošana notika vairāk kā 100 gadus atpakaļ, bet mārketinga paņēmieni, reklāma, tīkla pārdošana un orientācija uz speciālām pircēju kategorijām ir palikusi praktiski nemainīga arī šobrīd.
Salīdzinoši ar Amerikas Savienotajām Valstīm Latvijas tirgus ir ļoti neliels, bet mums arī ir sava veida precedents ar zīmolu Niveja, kurš uzsāka savu noietu Latvijā kā ziepju tirgotājs un tikai vēlāk paplašināja savu darbību, arī līdz mūsu dienām atpazīstamajam , sejas kopšanas krēmam Niveja. Tagad tā nosaukums ir Nīca.
Katra zīmola popularizēšanā tiek veidota leģenda, kā piemēram ar necilu aptiekāru, kurš izgudro ko ļoti pieprasītu un nepieciešamu visa vecuma, izglītības un slāņu pircējiem, kuri tika iedalīti dažādās kategorijās sākot no a līdz z. Šāda gradācija ļāva zīmoliem izvēlēties savu nišu uz kuru tika vērsta reklāma, ļoti bieži uzbāzīga, nepatiesa ar skaļiem saukļiem. …

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register