Savā darbā es aplūkošu trīs dažādu izdomātu organziciju misijas, kā arī to stratēģiskos, taktiskos un operatīvos mērķus. Pirmā organizācija, kurai tiks definēta stratēgija ir skaistumkopšanas salons. Šīs organizācijas misija ir sniegt cilvēkiem kvalitatīvus un profesionālus skaistumkopšanas pakalpojumus.
Skaistumkopšanas salons
Kā pirmo no mērķiem minēšu operatīvo, jo tas ir jārealizē visīsākajā laika posmā. Operatīvais mērķis – veikt mēnesi garu reklāmas kampaņu sieviešu žurnālos piedāvājot atlaides, tādejādi piesaistot potenciālos klientus. Salona darbības sākumā, bez reklāmas, daudz cilvēki nezinās par salonu, savukārt veicot reklāmas kampaņu ar dažādiem lieliskiem piedāvājumiem (atlaides, solārija katra 6.reize par brīvu u.c.) būs iespējams piesaistīt klientus. Galvenais iegūt pirmo klientu patīkamu atpūtu salonā un lielisku rezultātu viņu izskatā. Tādēļ, nākamā reklāma būs mūsu klienti, apzināti vai neapzināti iesakot to citiem. …