Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:281695
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.12.2024.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Extract

Coca-Cola ir globāls dzērienu zīmols, kura pārdošanas piltuve aptver vairākus posmus, sākot no zīmola atpazīstamības līdz produkta iegādei un pat ilgtermiņa lojalitātei. Coca-Cola pārsvarā izmanto plaša mēroga reklāmas kampaņas, sadarbību ar mazumtirdzniecības ķēdēm un digitālo mārketingu, lai veicinātu pirkumus.
Coca-Cola pārdošanas piltuves posmi
1. Zīmola atpazīstamība (Awareness)
Šajā posmā Coca-Cola veicina zīmola atpazīstamību, izmantojot reklāmas televīzijā, internetā, sociālajos tīklos, kā arī sponsorējot pasākumus un sadarbojoties ar populārām personībām. Mērķis ir nodrošināt, ka Coca-Cola vārds kļūst pazīstams un tiek atpazīts patērētāju vidū.
o Potenciālais sasniegtais cilvēku skaits (mērķauditorija): 10 miljoni
o Konversijas rādītājs uz nākamo posmu: 20%
o Rezultāts: 2 miljoni cilvēku, kuri atzīst, ka ir ieinteresēti Coca-Cola.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register