Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:102849
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.01.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Kevins Hogans (2006)
1) Radiet nepieciešamību- Šāda veida pārliecināšanas tiek tēmēta uz cilvēka pamatvajadzībām patvērumu, mīlestību, pašcieņu un pašrealizācijai.
2) Balstieties uz slēptajām vēlmēm- Vēl viena ļoti pārliecinoša metode aicina uz nepieciešamību, lai būtu populārs, prestižs vai līdzīgs citiem. Televīzijas reklāmas nodrošina daudzus piemērs šāda veida pārliecināšanai, kur skatītāji tiek mudināti iegādāties preces, lai viņš neatšķirtos no visiem pārējiem, vai būtu īpašāks, kā visi pārējie.
3) Izmanto jau „pielādētus” vārdus- izmanto frāzes, kas dziļi iespaido cilvēku- jauna un uzlabota, dabīga, ērta utt.
4) Ielieciet kaut ko savu- nestāstiet par lietu bez uzskates materiāla.
5) Radiet ietvaru, ka Jūsu produkts ir lieta, kas viņiem jau pieder- dodiet piemēru, ko viņš no tā iegūs, pozitīvos aspektus.
• Iesaistiet atpūtu, relaksācijas procesu;
• Ģimenes faktoru;
• Draugu faktoru;
• Nodrošinājuma faktoru.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1328382
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register