Kevins Hogans (2006)
1) Radiet nepieciešamību- Šāda veida pārliecināšanas tiek tēmēta uz cilvēka pamatvajadzībām patvērumu, mīlestību, pašcieņu un pašrealizācijai.
2) Balstieties uz slēptajām vēlmēm- Vēl viena ļoti pārliecinoša metode aicina uz nepieciešamību, lai būtu populārs, prestižs vai līdzīgs citiem. Televīzijas reklāmas nodrošina daudzus piemērs šāda veida pārliecināšanai, kur skatītāji tiek mudināti iegādāties preces, lai viņš neatšķirtos no visiem pārējiem, vai būtu īpašāks, kā visi pārējie.
3) Izmanto jau „pielādētus” vārdus- izmanto frāzes, kas dziļi iespaido cilvēku- jauna un uzlabota, dabīga, ērta utt.
4) Ielieciet kaut ko savu- nestāstiet par lietu bez uzskates materiāla.
5) Radiet ietvaru, ka Jūsu produkts ir lieta, kas viņiem jau pieder- dodiet piemēru, ko viņš no tā iegūs, pozitīvos aspektus.
• Iesaistiet atpūtu, relaksācijas procesu;
• Ģimenes faktoru;
• Draugu faktoru;
• Nodrošinājuma faktoru.
…