Vadītājs nosauc divus skaitļus, piemēram, 2. un 7. Izsauktajiem steidzīgi jāmainās vietām, bet vadītājam jācenšas ieņemt vienu no brīvajām vietām. Par vadītāju kļūst tas dalībnieks, kurš palicis bez vietas.” (Notiek rotaļa).
Skolotāja: Nākošā spēle būs šāda, skaitīsim veikli no 100 līdz 1. Spēles noteikumi ir šādi. Es sākšu. Nosaukšu skaitli simts un metīšu bumbu kādam no jums. Tas, kurš noķēris, nosauc skaitli 99, met bumbu kādam no aplī stāvošajiem, kurš sauc nākošo skaitli utt. Nedrīkst nosaukt skaitļus, kas dalās ar 10 tā vietā jāsaka „Hop” un jāpalecas. Spēlētājiem tas jādara ātri. ( Bērni spēlē spēli).
Noslēgums
Skolotāja: „Kopā esam apkopojuši rezultātus, un ir zināma uzvarētāju komanda. Visas komandas ir bijušas gan attapīgas, gan radošas, un visi kopā, jūs esat bijuši lieliski pasažieri „Matemātikas vilcienā.” Katra komanda izcēlās un bija īpaša, tāpēc aplaudēsim viens otram, par labi pavadītu laiku. (Aplausi). Visvairāk punktu sakrāja komanda „...”. Visiem skolēniem tiek pasniegti atzinības raksti par aktīvu piedalīšanos pasākumā un medaļas.
…