Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:412040
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Tirgus ir preču ražotāju un patērētāju savstarpējo attiecību modelis, viņiem ir jāsadarbojas, lai gūtu vienotu labumu, peļņu vai apmierinājumu. Tirgus galvenie dalībnieki ir patērētājs, ražotājs un valdība. Ir dažādi faktori, kas ietekmē tirgus attīstību, bet, ja uzņēmumi nevēlētos ražot preces, tad nebūtu patērētāju, kas tās vēlas iegādāties, tādēļ cilvēki, kuri veido tirgu ir paši galvenie.
Patērētājs jeb mājsaimniecība ir tas, kas ietekmē tirgu, jo viņam ir līdzekļi, lai iegādātos preces un pakalpojumus, protams, tirgus ietekmē patērētāju ar reklāmām, atlaidēm un citu informāciju. Pateicoties patērētājiem, uzņēmējiem ir motivācija ražot vairāk, attīstīt tehnikas, izzināt patērētāju vēlmes. Lai gan tirgus ekonomikas apstākļos patērētājam ir galavārds pērkot preci, tirgus ar šo izvēli veiksmīgi var manipulēt, ja izmanto reklāmas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register