Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:376798
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.10.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Tirgus cena. Abu ekonomisko subjektu intereses tirgū ir gluži pretējas. Pircēji vēlas pirkt preces par zemāku cenu, toties ražotāji – pārdot tās par pēc iespējas augstāku cenu.
Līdzsvars tirgū rodas pieprasījuma un piedāvājuma svārstību rezultātā, to nodrošina konkurence. Preces un pakalpojumi par līdzsvara cenu tiek pārdoti parasti pilnīgās konkurences apstākļos. Tas ir iespējams tāpēc, ka šajā tirgū tiek pārdota vienveidīga jeb standartizēta produkcija, piemēram, nafta, kuru ražo un piedāvā pietiekami liels skaits uzņēmumu, kas darbojas neatkarīgi viens no otra.
Konkurences mehānisms ir tas, kas nodrošina to, ka tirgus ekonomikā, kas brīva no cenu diktāta, līdzsvara cenas. Konkurence ir cīņa par ekonomisko izdzīvošanu, pircēju un pārdevēju interešu iedarbība, kas izpaužas viņu ekonomiskajā uzvedībā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register