Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:634839
 
Evaluation:
Published: 23.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

Patērētāja uzvedību ietekmē daudzi faktori, no kuriem svarīgākie ir:
demogrāfiskā un mājsaimniecības struktūra;
vajadzības, emocijas, vērtības un personība;
grupas ietekme;
informācijas procesi un lēmumu pieņemšana;
tirgus stratēģija – patērētāja vajadzību apmierināšana.
Zināšanas par patērētāja uzvedību veido bāzi daudzām mārketinga stratēģijām, piemēram, produktu pozicionēšana, tirgus segmentācija, jaunu produktu atklāšana, jauna tirgus piemērošana, globālais tirgus utt.
Tirgus stratēģijas attīstībā liela loma ir patērētāju uzvedībai. Lai būtu veiksmīga tirgus stratēģija, ir nepieciešamas profesionālas zināšanas par pilnvērtīga tirgus attīstības procesiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register