Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:105847
 
Evaluation:
Published: 12.04.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Pozīcija – tas ir stāvoklis, sarežģīta personības attiecību, mērķu, motīvu, vērtību sistēma.
” Audzinātāja pozīcija audzināšanas darbības organizācijas procesā ir stāvoklis, attieksme pret audzēkņiem, to darbību, kurā viņi reāli piedalās.” Tātad tā ir ne tikai pedagoga attieksme pret skolēna individuālajām mācīšanās metodēm, viņa uzvedību un rīcību mācību un organizatoriskajā darbībā, bet arī attieksme pret skolēnu kā personību un tās īpašībām. Audzināšanas darbībā panākumi ir sasniedzami tikai tad, ja āŗējie apstākļi, prasības un audzināmā vajadzības ir savstarpēji saskaņotas ar skolotāju.
Atkarībā no audzēkņu organizācijas un vecuma posma, iedala šādus 4 pedagoga pozīcijas veidus:
Netiešās vadības pozīcija – raksturīgi šai pedagoga pozīcijai ir tas, ka audzinātājs audzēknim nekad neuzdod tiešus uzdevumus, bet gan panāk to ar citu cilvēku, situācijas u.c.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register