Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:933736
 
Evaluation:
Published: 17.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Vajadzība izprast audzināšanas būtību un izveidot audzināšanas sistēmu izveidoja īpašu zinātni- pedagoģiju. Pedagoģijas kā zinātnes vieta zinātņu sistēmā pār cilvēku tiek noteikta ar to, ka tā pēta attīstības likumsakarības, kā arī personības apmācību un audzināšanu.
Savā darbā es vēlētos analizēt reālu pedagoģiskā konflikta situāciju, kas rodas starp pusaudžu vecuma skolēniem un viņu skolotājiem.
Pusaudžu vecuma bērniem priekšplānā izvirzās grūtības, kas skar pašu mācību procesu– grūtības konkrētos mācību priekšmetos, vispārēja nevēlēšanās mācīties, interešu trūkums, izziņas aktivitātes pazemināšanās, apātija attiecībā uz nākotnes nodomiem. Ļoti akūti izvirzās uzvedības traucējumi, nesavaldība, agresivitāte, grūtības kontaktēties ar vienaudžiem, arī ar pieaugušajiem. Vesels problēmu loks aptver savstarpējās attiecības ģimenē.
Klases audzinātajam darba gaitā ir jāsakaras ar dažādām situācijām: darbs ar dažāda attīstības līmeņa bērniem un ar dažādu vēlēšanos mācīties, audzēkņu individuālo īpatnību izpētīšana, darbs ar skolēniem, kuriem nav mācību motivācijas, darbs ar skolēniem, kuriem ir disciplīnas problēmas, grūtās pedagoģiskās un nestandarta situācijās.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register