Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:142478
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.10.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Pircēju vēlmi un spēju par noteiktu cenu iegādāties konkrētas preces noteiktu daudzumu noteiktā laikā un noteiktā vietā sauc par preces pieprasīto daudzumu. Taču tas nav iegūtās produkcijas apjoms, bet gan cilvēku vēlme iegūt savā īpašumā noteiktu daudzumu konkrētās preces un pakalpojumus. Cilvēku vēlmi un iespējas, lai iegūtu konkrētās preces un pakalpojumus ietekmē vairāki faktori, piemēram, cena, aizvietotāj preču cenas, ienākumi, sagaidāmās cenas nākotnē, iedzīvotāju skaits, kā arī gaume. Cenas izmaiņu ietekmi uz preces pieprasīto daudzumu izsaka pieprasījuma likums. Tas ir, ka par zemāku cenu patērētājs var un vēlas iegādāties lielāku preces daudzumu, ja pārējie nosacījumi paliek nemainīgi. Atšķirība starp pieprasīto daudzumu un pieprasījumu ir tāda, ka pieprasītais daudzums apzīmē konkrētu daudzumu, pastāvot vienai konkrētai cenai, bet pieprasījums, kādas preces dažādus daudzumus, ja cenas arī ir dažādas. Sīs sakarības tiek attēlotas un izskaidrotas ar pieprasījuma modeli, kas sevī ietver tabulu un shēmu, kurā doto sakarību ataino pieprasījuma līkne. Pieprasījuma līkne ataino sakarību starp konkrētās preces pieprasīto daudzumu un cenu, pārējiem nosacījumiem saglabājoties nemainīgiem.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1142032
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register