Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:121184
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārketinga mērķis ir apmierināt patērētāju vajadzības un pieprasījumu. Tieši tāpēc ir nepieciešams izpētīt pircēja rīcību tirgū. Neskatoties uz to, ka tas ir svarīgi, izpētīt pircēju rīcību ir samērā sarežģīti. Jo pircējs ne vienmēr apzinās savas vajadzības un pirkuma motivējumu, viņš var pārdomāt un pēdējā brīdī pieņemt citu lēmumu.
Mārketingā ir svarīgi modelēt viņa rīcību. Faktiski modelis atspoguļo reālas parādības, un tāpēc palīdz izskaidrot pircēju rīcību.
Cilvēki ir ļoti dažādi, tie cits no cita atšķiras pēc vecuma, ienākuma līmeņa, izglītības līmeņa utt. Mārketinga speciālistiem ir jāprot tos grupēt pēc viņu vajadzībām.
Katru produkta ražotāju interesē, kā pircējs reaģē uz tiem daudzajiem iepirkšanās rosinātājiem, ar kādiem viņš saskaras tirgū, jo tādējādi var gūt priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem. …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,20 €
Work pack Nr. 1120247
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register