Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:119566
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Patērētāja vajadzības apzināšanās var rasties no dažādiem apstākļiem un ietekmēm:

Patērētāja iepriekšējās pieredzes;
Patērētāja raksturojuma;
Patērētāja motīviem;
Apkārtējās vides ietekmes (kultūra, sociālā piederība);
Mārketinga stimuliem.
Vajadzības apzināšanās parāda būtisku atšķirību starp patērētāja pašreizējo situāciju un kādu vēlamu mērķi, piemēram, vēlme pēc stilīgāka apģērba. Šāda vēlme liek darboties motivācijai. Vajadzības apzināšanās veido tādas priekšrocības, kādas patērētājs meklē zīmolā. Vēlamās priekšrocības un attieksme pret zīmolu nosaka patērētāja psiholoģisko komplektu.
Patērētājs sāk apzināties savu vajadzību tad, kad parādās būtiskas atšķirības starp tā pašreizējo stāvokli un kādu vēlamo sev stāvokli. Šī atšķirība veido spiedienu uz patērētāju un modina vēlmi darīt kaut ko lietas labā.
Visiem zināmais Maslovs atklāja, ka patērētāji vispirms ir ieinteresēti apmierināt viszemāko vajadzību līmeni pirms apmierināt nākamo. Kad zemākais līmenis ir apmierināts, patērētājs ir gatavs apmierināt augstāka līmeņa vajadzības. Nepiepildītās vēlmes liek patērētājam darboties. Maslovs noteica 5 vajadzību līmeņus:
Psiholoģiskās (ēdiens, ūdens, pajumte);
Drošības (aizsardzība, stabilitāte)
Sociālās (draudzība, piekrišana)
Ego (prestižs, veiksme);
Pašpilnveidošanās.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1131554
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register