Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:121333
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.02.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Plānošanas mērķi un funkcijas    2
  Plānošanas laiks    3
  Elastība    3
  Stundas plānošana    4
  Izglītojošo mērķu noteikšana    4
  Satura atlase    5
  Mācīšanās darba atlase    5
  Aktivitāšu daudzveidība un atbilstība    6
  Skolēnu progresa kontrole un novērtēšana    7
Extract

Stundu plānošanai ir daudz svarīgu mērķu un funkciju. Pirmkārt, kas arī ir pats galvenais aspekts, plānošana dod iespēju domāt skaidrāk un konkrētāk par mācīšanās veidu, kādu skolotājs vēlas stundas laikā, kā arī dod iespēju attiecināt izglītojošos mērķus uz to, ko skolotājs zina par skolēniem un par mācību vispārējās programmas stundas vietu.
Otrkārt, plānošana dod iespēju domāt par stundas struktūru un saturu. Tā ietver pašu galveno – spēju domāt par to, cik daudz laika piešķirt katrai aktivitātei. Patiesi, viena no galvenajām prasmēm mācīšanā ir laika patēriņa sadale katrai aktivitātei stundas laikā un vislabākā progresa veida izvēle, kādu var gūt caur aktivitātēm.
Treškārt, plānošana diezgan ievērojami samazina laiku liekai aktivitāšu plānošanai notiekošajā stundas laikā. Ja stundā viss notiek tā, kā ir iecerēts, tad nebūs daudz jādomā par to, kā saglabāt stundas efektivitāti. Tādā situācijā, kad stunda ir visaptveroši labi saplānota, skolotājs drīzāk var fokusēt savu uzmanību stundas laikā notiekošo darbību regulēšanai nekā izdarīt pārsteidzīgi kritiskus spriedumus. Tik tiešām, daudzi lēmumi par stundu var būt ietverti tikai kā virzīšanās uz priekšu. Piemēram, ja stundas laikā ir nepieciešama karte un ja skolotājs nebūs pieļāvis tādu domu, ka vismaz vienai kartei ir jābūt pieejamai, tad viņš to nekādi nevarēs labot. Labāk ir nodrošināties ar vajadzīgajiem materiāliem nekā lieki uztraukties par to trūkumu. Skolotājam var šķist viegli vadīt vai mainīt stundas gaitu, tomēr mācot var saskarties ar zināmām grūtībām, līdz skolotājs ir sevi pilnveidojis ar labu izjūtas pieredzi par to, kas nostrādās un ar kādām sekām nāksies saskarties.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,77 €
Work pack Nr. 1123266
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register