Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:754426
 
Evaluation:
Published: 01.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Extract

Mediji ir tie, kuri spēj atspoguļot norises. Masu mediju institūciju ekonomiskā situācija izvirza priekšplānā komerciālās, nevis sociālās atbildības funkcijas, pirmsvēlēšanu periodu uzskatot par peļņas “pļaujas laiku”. Reklāmas lielais apjoms ir tendence – žurnālistiskās atbildības mazināšanās, reti piedāvājot kritiskus un analīstiskus materiālus. Joprojām ir aktuālās mediju institūciju iekšējās problēmas- profesionalitātes standartu un ētikas normu izpratne. Ētikas dilemmas izraisa pašu žurnālistu kandidēšanu vēlēšanās. Savukārt slēptās reklāmas pētījums parādījās, ka vairākkārt tie materiāli, kas pēc dažādiem kritērijiem varētu tikt nosaukti par slēpto reklāmu, lielākoties ir neprofesionāli uzrakstīti.1…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register