Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:450969
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.09.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Zinot dzīves cikla posmus, kurā prece atrodas vai atradīsies, var prognozēt un plānot uzņēmuma lēmumu pieņemšanu par tās ražošanu un pārdošanu, labāk izstrādāt mārketinga stratēģiju un taktiku. Preces dzīves cikls sastāv no 5 posmiem: izstrāde, ieviešana, attīstība, briedums un kritums.
Izstrāde- periods, kad notiek jaunas preces izstrāde un sagatavošana ieviešanai tirgū. Uzņēmums šajā laikā vēl nepārdod produktu tirgū, bet tikai iegulda naudas līdzekļus tā izstrādes procesā.
Ieviešana- periods, kad produkts parādās tirgū un pakāpeniski palielinās tās realizācijas apjoms. Uzņēmums šajā laikā gandrīz nesaņem peļņu no realizācijas, jo ir lielas izmaksas, kas saistītas ar preces ieviešanu.
Attīstība- periods, kas prece tirgū tiek atzīta un jūtami pieaug tās realizācijas peļņa.
Briedums- periods, kad pakāpeniski samazinās realizācijas apjoma pieauguma temps, jo preci jau atzinis pircēju vairākums. Peļņa sasniedz maksimālo lielumu.
Kritums- periods, kad realizācijas apjoms un peļņa krasi samazinās, jo samazinās pieprasījums.
Pastāv arī atšķirīgi preces dzīvas cikla modeļi, kas saistīti ar stilu, kodi un modes untumiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register