Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:842999
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1.Eksperimenta mērķis – noskaidrot, dažādu medija- Vidusdaugavas televīzijas, pašreklāmas dizainu ietekmi uz patērētāju, materiālu izvietojuma un krāsu ietekmi uz teksta pamanīšanu.

2.Darba hipotēze: Eksperimenta laikā jāuzzina, kādu reklāmu, to kombināciju TV, audio raidītu jeb presē publicētu, labāk iegaumē dalībnieks. Kā atcerēšanās procesu ietekmē reklāmas vizuāla, audio atspoguļošana, tās apspriešana ar citiem eksperimenta dalībniekiem.
3. Eksperimenta dalībnieki – Jēkabpils pilsētas vai rajona iedzīvotāji, kuri sadalīti četrās eksperimenta grupās, kas atlasītas nejauši, nodrošinot to salīdzināmību, kā arī eksperimenta laikā iegūto datu reprezentativitāti. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1146673
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register