Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:397793
 
Evaluation:
Published: 23.09.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Neskatoties uz to, ka arvien vairāk attīstās un kļūst populāri dažādi masu mēdiju līdzekļi, pirmām kārtām televīzija, lielākā daļa reklāmu izdevumu nākas tērēt uz avīzēm. Iemesls ir
vienkāršs, jo visvienkāršākais masu mediju līdzeklis tieši ir vietējās avīzes. Tām tiek dota
diezgan liela priekšroka, jo reklāmdevēji savas reklāmas var izmantot dažādās formās. Taču
kā reklāmdevējs var izvēlēties īsto laikrakstu, kas būtu atbilstošs viņa reklamējamam objektam?
Sākumā šos laikraksta izdevumus var iedalīt pēc tā periodiskuma, proti, ikdienas (rīta, dienas,
vakara), nedēļas, tematiskos, atsevišķu uzņēmumu, vietējie un nacionālie laikraksti. Taču, lie-
lākās grupās mēs tos varam sadalīt pēc šādas sistēmas (skat. pielikumā Nr. ).Kad tas jau bū-
tu izdomāts, tikai tad var apskatīt konkrētā izdevuma raksturojošos rādītājus. Realitātē šis re-
klamēšanas veids laikrakstos ir ļoti populārs, jo tam ir plaša informācijas izplatība. Tas var ap-tvert visu pilsētu vai atsevišķas cilvēku grupas, kas var būt atšķirīgas gan pēc dzīvesveida, ve-cuma, interesēm un citām pazīmēm. Pie laikrakstu būtiskām iezīmēm var pieskaitīt arī to, ka
tie ātri nonāk pie pircējiem un tiem ir liela lasītāju uzticēšanās. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register