Neskatoties uz to, ka arvien vairāk attīstās un kļūst populāri dažādi masu mēdiju līdzekļi, pirmām kārtām televīzija, lielākā daļa reklāmu izdevumu nākas tērēt uz avīzēm. Iemesls ir
vienkāršs, jo visvienkāršākais masu mediju līdzeklis tieši ir vietējās avīzes. Tām tiek dota
diezgan liela priekšroka, jo reklāmdevēji savas reklāmas var izmantot dažādās formās. Taču
kā reklāmdevējs var izvēlēties īsto laikrakstu, kas būtu atbilstošs viņa reklamējamam objektam?
Sākumā šos laikraksta izdevumus var iedalīt pēc tā periodiskuma, proti, ikdienas (rīta, dienas,
vakara), nedēļas, tematiskos, atsevišķu uzņēmumu, vietējie un nacionālie laikraksti. Taču, lie-
lākās grupās mēs tos varam sadalīt pēc šādas sistēmas (skat. pielikumā Nr. ).Kad tas jau bū-
tu izdomāts, tikai tad var apskatīt konkrētā izdevuma raksturojošos rādītājus. Realitātē šis re-
klamēšanas veids laikrakstos ir ļoti populārs, jo tam ir plaša informācijas izplatība. Tas var ap-tvert visu pilsētu vai atsevišķas cilvēku grupas, kas var būt atšķirīgas gan pēc dzīvesveida, ve-cuma, interesēm un citām pazīmēm. Pie laikrakstu būtiskām iezīmēm var pieskaitīt arī to, ka
tie ātri nonāk pie pircējiem un tiem ir liela lasītāju uzticēšanās. …