Summaries, Notes
Business and Law
Economics
Prezentēšanas māksla - zinātniski pētnieciskais darbs-
Prezentēšanas māksla - zinātniski pētnieciskais darbs
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 6 | |
1. | Prezentācija | 7 |
1.1. | Vārda „prezentācija” nozīme | 7 |
1.2. | Prezentācijas mērķi | 7 |
1.3. | Prezentācijas sastāvs | 9 |
2. | Prezentācijas tehnika | 10 |
2.1. | Pārliecinoša prezentācija | 10 |
2.2. | Prezentācijas dalībnieki | 10 |
2.3. | Formāla sagatavošanās | 11 |
2.3.1 | Informācijas izvēle | 11 |
2.3.2 | Galda un izdales materiāli | 11 |
2.3.3 | Atslēgas vardu manuskripts | 11 |
2.3.4 | Prezentācija jāveido balstoties uz šādiem principiem | 12 |
2.3.5 | Satura sagatavošanu, izdales materiāli, atslēgas vardu manuskripts | 12 |
2.3.6 | Materiālu noformējums un vizualizēšana | 12 |
2.3.7 | Teksts | 13 |
2.3.8 | Simboli | 13 |
2.4. | Vieta, kur noris prezentācija | 13 |
2.4.1 | Mērķtiecīgs galdu un krēslu izvietojums | 13 |
2.4.2 | Iepazīšanās ar telpas tehnisko iekārojumu | 14 |
2.4.3 | Jādomā par sīkumiem | 14 |
2.5. | Satura sagatavošanu, izdales materiāli, atslēgas vardu manuskripts | 16 |
2.5.1 | Materiālu noformējums un vizualizēšana | 16 |
2.5.2 | Teksts | 16 |
2.5.3 | Simboli | 16 |
3. | GALVENIE PREZENTĀCIJAS VEIKŠANAS LIKUMI | 17 |
SECINĀJUMI | 25 | |
Izmantotie informācijas AVOTI | 26 |
1.1. Vārda „prezentācija” nozīme
Tulkojumā no angļu valodas vārds „prezentācija” nozīmē „priekšā stādīšana”. Prezentācija ir oficiāla ceremonija, kurā sabiedrību iepazīstina ar ko jaunu (produktu, grāmatu, zinātniski pētniecisko darbu u. tml.) (6, 624).
Veikt prezentāciju nozīmē klientam parādīt sadarbības izdevīgumu ar uzņēmumu un izdevīgumu no piedāvātā produkta izmantošanas. Veikt prezentāciju nav vienkārši pastāstīt klientam par uzņēmumu, piedāvāt sadarbību vai konkrētu produktu.
1.2. Prezentācijas mērķi
Prezentācijas mērķi, kas ir plaši pazīstami ar abreviatūru AIDA (angļu valodā):
• A (attention)- uzmanība
Lai klients klausītos, ir jāpiesaista viņa uzmanība. Parasti tas tiek panākts ar ievada palīdzību, kas aizņem dažas sekundes- pirms prezentācijas veikšanas pārdevējs pie klientiem vēršas ar vārdiem:
- „Atļaujiet man parādīt/ pastāstīt/ nodemonstrēt jums, kā mūsu uzņēmums/ produkts ļauj/ sniedz/ nodrošina (risinājumu, labumu, ieguvumu)” (1, 193).
Šāda uzruna piesaista klienta uzmanību pārdevēja vārdiem; tā, kā jebkura cilvēka uzmanība diezgan ātri izplēnē, prezentācijai klientam ir jābūt interesantai.
• I (interest)- interese
Klienta interese par uzņēmumu vai produktu rodas tā oriģinalitātes un unikālo īpašību dēļ. Ja prezentētājs piedāvā to pašu, ko citas 85 firmas pilsētā, izraisīt klienta interesi par piedāvājumu ir ļoti grūti, jo klientam ir pilnīgi vienalga, kur iegādāties to, ko visi tirgo. Jau prezentācijas sākumā jāmin prezentētāja pārstāvētā uzņēmuma un produkta unikālās atšķirības.
Tas izskatās tā:
-Klienta kungs, atļaujiet man jums nosaukt trīs iemeslus, kāpēc klienti parasti pieņem lēmumu par labu sabiedrībai ar mūsu kompāniju. Pirmkārt...
- Atļaujiet man minēt mūsu pakalpojumu galvenās atšķirības, kas tos dara absolūti unikālus/ īpaši pievilcīgus.
…
Zinātniski pētnieciskajā darbā, ieskaitot ievadu un secinājumus, tuvāk apskatītas šekojošas nodaļas: PREZENTĀCIJA; PREZENTĀCIJAS TEHNIKA; GALVENIE PREZENTĀCIJAS VEIKŠANAS LIKUMI
- Ideoloģijas jēdziens un būtība
- Nepārtikas ražošanas tehnoloģijas
- Prezentēšanas māksla - zinātniski pētnieciskais darbs
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmuma finansēšanas avoti
Summaries, Notes for secondary school6
-
Konspekts ekonomikā
Summaries, Notes for secondary school48
Evaluated! -
Riski uzņēmējdarbībā un noteiktības līmeņi
Summaries, Notes for secondary school5
-
Ekonomikas pamati
Summaries, Notes for secondary school26
-
Uzņēmuma finansēšanas avoti
Summaries, Notes for secondary school5