Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:824133
 
Evaluation:
Published: 26.01.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Prezentācija    7
1.1.  Vārda „prezentācija” nozīme    7
1.2.  Prezentācijas mērķi    7
1.3.  Prezentācijas sastāvs    9
2.  Prezentācijas tehnika    10
2.1.  Pārliecinoša prezentācija    10
2.2.  Prezentācijas dalībnieki    10
2.3.  Formāla sagatavošanās    11
2.3.1  Informācijas izvēle    11
2.3.2  Galda un izdales materiāli    11
2.3.3  Atslēgas vardu manuskripts    11
2.3.4  Prezentācija jāveido balstoties uz šādiem principiem    12
2.3.5  Satura sagatavošanu, izdales materiāli, atslēgas vardu manuskripts    12
2.3.6  Materiālu noformējums un vizualizēšana    12
2.3.7  Teksts    13
2.3.8  Simboli    13
2.4.  Vieta, kur noris prezentācija    13
2.4.1  Mērķtiecīgs galdu un krēslu izvietojums    13
2.4.2  Iepazīšanās ar telpas tehnisko iekārojumu    14
2.4.3  Jādomā par sīkumiem    14
2.5.  Satura sagatavošanu, izdales materiāli, atslēgas vardu manuskripts    16
2.5.1  Materiālu noformējums un vizualizēšana    16
2.5.2  Teksts    16
2.5.3  Simboli    16
3.  GALVENIE PREZENTĀCIJAS VEIKŠANAS LIKUMI    17
  SECINĀJUMI    25
  Izmantotie informācijas AVOTI    26
Extract

1.1. Vārda „prezentācija” nozīme

Tulkojumā no angļu valodas vārds „prezentācija” nozīmē „priekšā stādīšana”. Prezentācija ir oficiāla ceremonija, kurā sabiedrību iepazīstina ar ko jaunu (produktu, grāmatu, zinātniski pētniecisko darbu u. tml.) (6, 624).
Veikt prezentāciju nozīmē klientam parādīt sadarbības izdevīgumu ar uzņēmumu un izdevīgumu no piedāvātā produkta izmantošanas. Veikt prezentāciju nav vienkārši pastāstīt klientam par uzņēmumu, piedāvāt sadarbību vai konkrētu produktu.
1.2. Prezentācijas mērķi

Prezentācijas mērķi, kas ir plaši pazīstami ar abreviatūru AIDA (angļu valodā):
• A (attention)- uzmanība
Lai klients klausītos, ir jāpiesaista viņa uzmanība. Parasti tas tiek panākts ar ievada palīdzību, kas aizņem dažas sekundes- pirms prezentācijas veikšanas pārdevējs pie klientiem vēršas ar vārdiem:
- „Atļaujiet man parādīt/ pastāstīt/ nodemonstrēt jums, kā mūsu uzņēmums/ produkts ļauj/ sniedz/ nodrošina (risinājumu, labumu, ieguvumu)” (1, 193).
Šāda uzruna piesaista klienta uzmanību pārdevēja vārdiem; tā, kā jebkura cilvēka uzmanība diezgan ātri izplēnē, prezentācijai klientam ir jābūt interesantai.
• I (interest)- interese
Klienta interese par uzņēmumu vai produktu rodas tā oriģinalitātes un unikālo īpašību dēļ. Ja prezentētājs piedāvā to pašu, ko citas 85 firmas pilsētā, izraisīt klienta interesi par piedāvājumu ir ļoti grūti, jo klientam ir pilnīgi vienalga, kur iegādāties to, ko visi tirgo. Jau prezentācijas sākumā jāmin prezentētāja pārstāvētā uzņēmuma un produkta unikālās atšķirības.
Tas izskatās tā:
-Klienta kungs, atļaujiet man jums nosaukt trīs iemeslus, kāpēc klienti parasti pieņem lēmumu par labu sabiedrībai ar mūsu kompāniju. Pirmkārt...
- Atļaujiet man minēt mūsu pakalpojumu galvenās atšķirības, kas tos dara absolūti unikālus/ īpaši pievilcīgus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1140890
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register