Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Problēmas analīze; darba uzdevuma formulējuma īpatnības tirgus/mārketinga pētījumā; pētījuma dizaina izveides pamati

     

    Summaries, Notes7 Economics, Business

4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:587228
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Pētnieki izmanto novērošanas metodi kopā ar citām informācijas iegūšanas metodēm. Piemēram, ar tādu metodi kā aptauja.
Aptauja (angliski: survey research) – tā ir primāro datu iegūšanas veids, lai iegūtu informāciju par pircēju zināšanām, informētību, uzskatiem, kā arī par to, kam pircēji atdotu priekšroku tai vai citā situācijā. Bez tam ar aptaujas palīdzību ir iespējams noskaidrot pircēju uzvedības īpatnības. Aptauja kā metode vislabāk noder tad, kad ir nepieciešams savākt tā saucamo aprakstošo informāciju. Aptaujas iedalās strukturētajās un nestrukturētajās aptaujās .Strukturētajās aptaujās pielieto standartizētu jautājumu kopu, kuru uzdod visiem aptaujājamiem bez izmaiņām. Nestrukturētajās aptaujās intervētājs var uzdot kādu izmēģinājuma jautājumu, kā arī formulēt nākošos jautājumus atkarībā no saņemtajām atbildēm uz iepriekšējiem jautājumiem.
Eksperiments kā mārketinga pētījumu metode (angliski: experimental research) nozīmē primāro datu iegūšanu, izdalot salīdzināšanai vairākas cilvēku grupas un kontrolējot šo grupu pārstāvju reakciju dažādās situācijās uz dažādu mainīgo lielumu izmaiņām.
Eksperimenta gaitā tiek veidotas grupas no līdzīgiem cilvēkiem, uz kuriem iedarbojas līdzīgi faktori, taču kurām dod atšķirīgus uzdevumus un pēc tam vēro atšķirības šo cilvēku reakcijā. Tādējādi eksperimenta ceļā izpaužas noteiktas cēloņsakarības, kuras mārketinga pētnieki var izmantot secinājumu izdarīšanai. Mārketinga pētījumu veikšanā svarīgi ir izvēlēties vispiemērotāko kontaktēšanās ar auditoriju metodi. Šādas metodes ir vairākas: pasts; telefons; personīgi kontakti un internets.7

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1239767
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register